Orkar inte mer

Förlåt för depp-inlägg. Men det är ju typ inga som läser den mera. Jag gråter. För att jag är så jävla misslyckad. INGEN jävel vet. Ingen kommer någonsin få veta. Jag har aldrig mått såhär dåligt, jag har aldrig känt mig så dålig. VADFAN HAR HAR JAG GJORT MED MIG SJÄLV? Det är frågor jag börjar undra över. Frågor jag vill ha svar på. Hur i helvete ska jag ta mig härifrån?

Det här är det värsta som någonsin hänt mig, allvarligt.

Mat är farligt. Varför gjorde jag det till min värsta fiende, men min bästa vän som tröstar men ALLTID sviker.

Kommer jag någonsin kunna bli normal? HUR. JAG VILL!

Kommentarer
Postat av: jennifer

stå på dig och ge aldrig upp =)

kram

2008-07-22 @ 04:49:39
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: a

Jag läser din blogg! Och känner igen mig så jävla mycket =/

2008-10-07 @ 18:56:14
URL: http://perfektionist.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0