TYDA DRÖMMAR?



Alltså det här är så sjukt, jag brukade bara drömma matdrömmar när jag inte hade ätit på väldigt länge. Men jag tycker endå jag har ätit i alla fall hyffsat normalt nu.. Tror jag? Så slutar det med att man drömmer tre matdrömmar på en och samma natt. Vad är problemet? Haha

Dröm 1
Jag sitter vid ett löparspår med två personer, en av dom har anorexia och gick i min gammla skola och är verkligen skiiit smal! Den andra tjejen kommer jag inte ihåg vem det var, kanske var det samma tjej fast när hon var normal? Aja, vi bestämmer i alla fall att JAG ska äta en pizza och sen springa 2 mil. Jag kommer inte ihåg om jag åt pizzan men jag kommer ihåg att jag började springa och att jag sprang längre en vad jag skulle. Samtidigt tänkte jag "fan vad onödigt".

Dröm 2
Jag tar med min hand (!) en stor näve med glass haha. Sen äter jag från den! SÅ SJUKT.

Dröm 3
Jag sitter på McDonalds och ska äta med mina vänner. Jag tar en pommes och en tugga på en cheeseburgare, sen är drömmen slut. (Jag är liksom vegiterian....)

Måste bara tillägga att inget av detta har hänt påriktigt och jag skämms över att skriva det. Någon som drömt något liknande, berätta gärna vad! : ) Jag känner mig så äcklig samtidigt som att det är en lättnad att vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0