Uppdatering



Jag vet att jag inte har vait så aktiv här på bloggen efter att Maja slutade blogga och det kommer inte bli någon större förändring på detta på ett tag .=/ Vi har tagit studenten och saker i livet förändras! Jag fortsätter att gå ner i vikt och tänker inte sluta med det för er som tror någonting annat.. Jag har fortfaramde samma mål! Nu kommer jag åka iväg ett tag och vet inte riktigt när jag kommer komma tillbaka, troligtvis kommer jag uppdatera när jag har möjlighet eftersom jag fortfarande tycker om att skriva i bloggen!
Stay Strong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom tillbaka :(

2008-07-03 @ 21:11:12
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!

Ha en skön sommar!

2008-07-06 @ 22:59:55
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0