Nicole Richie



Man glömmer lätt bort hur Nicole såg ut förr och det är ju en stor skillnad! De två största är kroppsformen och kläderna. Från att ha varit en mullig färglad icke modemedveten tjej till att bli en stilikon och inspirationskälla för tusentals människor runt om i världen. Men gjorde hon allt detta själv? Nej, hon fick hjälp av stylisten Rachel Zoe. Det verkar hon vara väldigt tacksam för.

En grej som är väldigt viktig är att det är inte bara generna som styr hur fet eller smal du är. Det är din villja också, en fet person kan bli smal. Kanske måste du kämpa mer en Nicole (eftersom hon ANTAGLIGEN fick hjälp) men det är det väl värt?


Nicole ger stylisten Rachel Zoe en kram


Kommentarer
Postat av: jo

håller med, jag minns för ca två månader sedan, en vän till mig (som är tillochmed tjockare än vad jag är!) sa till mig när jag babblade om bantning: "Jag orkar inte bry mig, jag vet att jag ändå aldrig kommer bli lika smal som S är" (S är våran modellvackra vän). det var då jag bestämmde mig; JO FAN kan jag bli det! innan hade jag nöjt mig med normalvikt, men herregud, impossible is nothing. Tack för att ni läste min totalt ointressanta kommentar ;)

Atay strong,

xoxo/Jo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0