Who are you?

Ni som läser våran blogg nu, är ni nya eller gammla läsare? Kom igen och kommentera som ni gjorde förut. Ser ju att ni läser. Hur mår ni och vad gör ni nu?


Både jag och Maja har en till blogg där vi skriver om våra vanliga "ytliga" liv. Inte alls samma sak som här. Ni får veta så mycket mer om oss. Ni får kanske veta mer om oss än någon annan.. Önskar ibland att vi inte skulle behöva vara så anonyma! Även fast ni kanske inte har fått se hela våra ansikten så vet ni så mycket mer om oss än de som ser oss varje dag, kanske mer än de som säger att de känner oss. För ni vet exakt hur det är.


Jag skulle egentligen inte blogga mer här.. Men jag känner att jag måste få skriva det jag känner, skriva det jag bara kan skriva här. Som ni men ingen annan kan förstå.

/Bea.


Kommentarer
Postat av: J

Nej, ingen annan förstår.. I know!

2009-12-31 @ 23:41:13
URL: http://www.articblueberry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0